Nettrøbbel i banken, men nå fungerer påloggingen

BANK: - Feilen er rettet, forsikrer banksjefen. (foto Patrick Hansen)

BANK: - Feilen er rettet, forsikrer banksjefen. (foto Patrick Hansen)

Tidligere i dag hadde flere av kundene i Tinn Sparebank problemer med å logge seg på.

DEL

Mange kunder sleit med å betale regninger over nett tidligere i dag. Klokka 15.00 tirsdag - forsikrer banksjef Svein Olav Gvammen at nå går nettjenesten som normalt.

- Feilen er rettet og pålogging til nettbank fungerer som normalt både med BankID på Mobil og brikke, understreker banksjefen.

Koronastengt for publikum

Skulle du betalt regningen ved å møte opp i banken eller en av filialene så ville ikke det gått heller. Banken er nemlig koronastengt.

Banken skriver på sin nettside:

Vi i Tinn Sparebank skal gjøre det vi kan for å bidra i den nasjonale dugnaden med å redusere spredningen av koronaviruset. I lys av oppdaterte retningslinjer og anbefalinger fra myndighetene holder vi derfor dørene midlertidig stengt for besøkende fra 4. januar ved alle våre kontorer. Bankens drift går ellers som normalt, og vi vil gjøre det vi kan for å hjelpe kundene via telefon, e-post og digitale kanaler. Banken beklager de eventuelle ulemper dette vil kunne medføre, men håper på forståelse for beslutningen.

Oppslag i døra på Tinn Sparebank - på engelsk

Oppslag i døra på Tinn Sparebank - på engelsk



Artikkeltags